Wednesday, 19 October 2011

Hati sanubari yang lembut

Assalamualaikum & hai  :)
Hari ni nak cite pasal cite yg kite suke if nak tahu,kalau nak la kan, kalau xnak bla sekarang.bye!Sape yg stay tune kumpul ke sini ---- >baru lepas habis tgk cite nie pun!(heartstrings tajuk dia tapi bila sy google translate jadi haty sanubari ?.haa kan da extra mesra title post kali ini) sgt sgt suweet gile okey.kan da angau.Korang tunggu ape lagi?sekarang ikrar dlm haty kena tgk cite ni jugak.paling kurang hujung minggu ni kena khatam .janji? wakaka.sape da tgk tu kalau nak ulang ulang byk kali sampai naik lemau pon boley, xde masalah ye boley jadi geng sy. walaupun cite agak slow tapi sbb suweet sy maafkn kelemahan awk yea! AMARAN; hati yang cepat terusik dilarang tgk takut cair nanti susah nak keras semula coz kat ksj nie xde freezer yg ditanggung halalnye.betol nie! hero dia suweet sgt smpai akan ckp suwet suuuuwet suwet xbehenti2. witt. kan? da ckp da ssh betol nak behenti :0



okey sekarang awk ckp kat sy! xkesian ke tgk dia sik kayuh tgh show off  konon dedikasi dan xbputus asa depan awek dia? kalau haty masih punya belas kasihan close cepat blog sy :p
till next time!
Mia