Sunday, 10 February 2013

My baby

i never actually really like children. baby ke small kids ke.
like suke macam tu.
xpernah ada rasa nak main or even pegang.melayan apetah lagi.
kalau ada pun sepupu kecil2 yang baru lahir ke ape
i just tengok je nak pegang pun xberani.kalau yg wat pangai lagi myampah rasa.
paling baik i boleh cakap haaa cutenye baby tu. and thats it.
tapi semenjak dua menjak adam dilahirkan di dunia ini
my heart seems to be trembling to touch him. kiss him hug him.
i love this baby adam.
i wanna touch him . i miss him 
he is so fluffy . macam roti bun. macam pau pun ye jugak.
so cute so montok so kissable. 
is it because he is my nephew? ke sbb my sifat kewanitaan 
dan keperempuanan dan kelembutan da start nak develop ?
bhaha geli plak nk type. 





p/s- just thinking bout having my own its a bit ridiculous since u know kan i dont own a husband right now..nak sewa pun xboley so let see ,hmm where can i find the perfect couple for my next baby.. hmm ya sure!my abg insyaAllah is getting married this May so may they produce me  adorable niece this time >.<  amin!