Zaman sekolah tak dinafikan paling indah , bangun sekolah mak kejut baju sekolah dah gosok pgy sekolah main2 balik sekolah mak jemput lantas sesampai di rumah makanan dah hidang atas meja .tengok indah bukan.i have this one set of crazy friendster. bff la kononnya.kat sekolah ada geng2 puak2 gitu.geng mana paling gedik geng mana plg hot geng mana paling pandai naik pentas tiap tahun. geng i pulak geng paling .um paling sopan?okey2 melawak jelah hak aloh. hari2 tatap muka sama. pgy perhimpunan sama masuk kelas sama pgy lab sama copy homework sama rehat sama balik sekolah sesama. kena kena kejar ngn cikgu pj sesama. kena bdiri dalam kelas sesama. kena denda kutip sampah sesama. berdiri luar pagar sesama .mgumpat uncle icerem sesama. usha2 budak2 lelaki sesama.ngorat cikgu sejarah sama2. nasib baik tak kongsi bf sesama je. ehem.


.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
kelas memasing tak sama pun.ada yang amek L.K , account ngn Bio . namun masih setia berlepak bsama2. Hazira, Farahin, Fewy ,Nina & Mina and yes Me. the six of us. geng sehidup semati walaupun perbezaan perangai yg sangat ketara tapi masih boleh sekepala. ah rindu korang.
geng dimana boleh menangis sama2 walaupun kau dapat A addmath tp geng ko fail selamba badak je. geng dimana sanggup kena simbah dgn air milo bila geng kau involve dgn kaki gangster sekolah.=.= (mcm xde org lain nak minat hensem xpe jugak hoi muka ala2 adam af je ape kes setakat jambu lebih nak jadi gangster tak takut lnsung wlpun nmpk la ura2 nak kena belasah blkg blok kalau bukan adik zaim) geng dimana sanggup nyanyi lagu A.L.O.N.G reramai bila mamat kantin(nama dia along) mintak num phone geng ko
gp#