just to keep you updated so dat i can browse you through during my old days okay?
i just finished my first degree! yahoo to me !!* fireworks** kebabom
i was so not not excited at first.
i handed up everything.done watsoever so long goodbye utm semarak
on the very 1st August 2013. surprisingly me is not excited . Lega la dah setel kan
Somehow rasa feelingless macamtu. everything yang terjadi selama 4 tahun bagaikan tiada makna. cewah gilos apo xde makna. somehow i felt like theres nothing to celebrate . not a big achievement .bukan pelajar dekan pun kan. patot dibanggakan ke macam tu. bad me .
Mungkin xpercya dah habis belajar time tu, macam mimpikah . haha . haha la sgt.
sekarang semua dah tolak tepi. suka gembira sedih nangis tu dah jadi kenangan manis yang xmungkin dpat diulang lagi. sobs. Bersyukur dgn kurnian Dia. Alah at first je!!! bila da convo ohhmaii nak convo lagiii!!
bagi perempuan(saya) convocation adalah hari yang sangat dinanti!!!yeayy! there are only a few big days for her/she/ me me!! hihi. iaitu of course the wedding day. aww sgt. and the convocation day! ahh bestnya boleh x nak convo lagi? jangan nanti da kwen .best sgt smpai nak kwen lagi! haa kan cepat takut .
rasa xnak pulang jubah. tsk . dahla xsempat amek gamba pre convo pun. !sedih kan. memangla.saje je kan lagi nak tanya~ hew
so this is it. the most memorable day! monday bebeh~ 28/10/13 <---- tarikh keramat! . tido lewat actually badan nak patah pgy uss satu hari n malam hangout with le friends pastu smpai hotel borak with le sibling sampai pagi buta umpama esok tiada convocation ceremony gitu. umpama esok xpayah daftar before 7.00 AM. bangun mgigil *sejuk and baju xgosok*xde iron itsokey .. hahaks . nasib hotel dekat and my abg bawak jalan belakang so dapat skip traffic! kalau x haii la.. jadi macam leong. agaga. ops. ala sorrylah. tapi mcm kenangan seumur hidup kan. apa salahnya ketawa sikit sikit. mimimi
hai kami convo arini! weeee :) sewonok
wee hai kami lagi .kami tengah beratur niw. panas lew jubah bapak tebal~
tapi best coz rase mcm doctor. *sewes
this is my roommate yaw.for 2 years!
two is better than 1 definitely
kami da dalam dewannn~ berdebarnyaa! duk kira turn naik atas . dup dap
berdebar in a good way. bukan berdebar mcm nak assessment tuw.
da kuar dewan!
alahh nak naik semula sekejap sangat je. hmm.~
with geng2 kl yaw~ thanks for coming. jj too.
ponteng kelas kan. alah biasalah skemanya gi kelas.
ramai cakap kami ada iras.
betol ke?

hah. knape smua nak pandang bntot ezan?
agaga.
alah sape plak ni.
dahla penat nak bg caption.bukan ad spe pun nk tlg type~


kenapa xde spe bgtau topi sy dah jatuh?! nyampah lah.
satu lagi. kenapa bagi hadiah xbest cmni?














