Tuesday, 1 January 2013

Its the list

Sepanjang menjalani kehidupan sebgai seorang pelajar. senang cerita i mmg looser k.
i xenjoy my student life. xgitu.hujung minggu pk nk balik rumah je.bukan ke time jadi student nilah kita kne amek peluang terokai dunia yg tiada penghujung nie umpama the infinity bench sha.ekeke. timba pngalaman dan pngetahuan cari kwan yg makan kwn tikam dlm selimut dan mcm2 lagi sifat durjana manusia. maka jatuh cintalah sejuta kali dan couple 13 kali agr tahu makna cinta palsu tidak bawak kemana mana. melainkan gagal ke kelas sekali dua akibat mate lebam frust menonggeng menangis semlaman mngenangkan memori daun pisang bersama. tidak lupa juga curang sekali dua agar tahu rasa pelempang macam mana.

Berulang kali kau menyakiti
Berulang kali kau khianati

Sakit ini coba fahami
Ku punya hati bukan tuk disakiti .

sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

*motif masukkan lirik judika?namun  dah final year baru tersedar umpama nasi sudah menjadi bubur. mana nak gali balik masa 2-3 tahun lepas mana mana kasi i penyangkul biar ditebus ape yg hilang.
kesian nye haa!!! nanti nak cerita apa kat cucu.ek elehhh kecoh ar mcm ar cucu lu kisah sgt crita lu an. tapi kalau cucu i jenis penyibuk nak buat cmne. nenek ni bosan la xde life ke? tak guna la cucunda nie kuang ajar pun satu cerita.


*dah kenapa cucu i semua nak omputih ni.  eh is it a sign?

so i nak buat list. things yang i nak try walaupun i penah buat then i tolak ketepi bila tersedar .tidak kah kamu mengerti kehidupan di dunia ini cumalah permainan dan senda gurau? tapi kena balance lah kan. since the main fitrah manusia is to worship Allah.u should know ur priority .but dengan melalui/menikmati  kehidupan lah boleh bukak mata kita dengan kebesaran tuhan. dengan melalui pengalaman yg baru akan membawa pemikiran kte ke arah yg lain.mematangkan pemikiran dari sudut yng pelbagai.*tak ke hebat jgk bm aku ni ? xde lah kte terkong2 dbwah tempurung di blok A kediaman siswa jaya semata2 dan juga kuantan dr awesome smata2.

kalau i belajar kat UMP ke universiti shah putra ke UIA ke xke hidup ak lagi membosankan?
pastu kahwin dengan org kuantan pastu mcm xberkembang gile pastu org tanya pernah pgy sg.lembing x pastu mcm. pernah kot. kat perlis an?  =.= nampak x nampk x kehidupan yang tiada dinamik dan climax . eh lupa suami i omputih >.<

back to main point. ape tadi list kan.oke just let stick to that first.
1.nk try water drafting, wall climbing,paintball
2.travel around the globe. cewah malaysia dulu.kelantan pun xpernah pgy =.= perlis pun x ,melaka stakat duk hotel pgy kenduri kawin. so yes malaysia dulu
3. pulauu. i want to go to pulau with my friends. dah kenapa kwn2 seme nak sama spesis x adventurous lnsung. heww
 4.haa nak buat ape lg nie. tsk no idea. tata then.psm is calling me like no other.