Wednesday, 1 May 2013

Id nighty

Hello blog no time no see. miss me much?
A short update okay?
ID Night 2013
Theme: color blocking 
Venue: Kg Pengantin

hello im not feeling very well for the past few days.
jangkitan virus roomate barangkali.
okey sajew je nak slahkan org lain(ezan)
 padahal kena hujan
before tu.=.=
acah acah nak demam gituw.
main2 pulak kan. eagerness to go to id night is like less than 30%
xberia nak cari baju and stuff.

hello sy ada riben comel di kepala -wawa
saya pula mengantok- ezan 


i test nak pakai baju apa pun almost dah nak magrib.
everything from tudung to baju to skirt pun recycle and dah reuse banyak kali.
ohmahgod tiba2 rasa  im such an eco-go-green-type of person.lagi lagi bila amik gamba dengan nani yang berskirt green .tiba tiba sgt.
kan.



hello i have this fake kind of smile :}


sweet pulak tgk budak berdua nie.jangan curang ngn jamil sudah :p


helloo tqah, jangan nak kelaka sgt, tema gmba nie spatotnya kami geng kapak =.=

kanak kanak riang terutama si tudung hijau.
hello mmg dia sorang ad 2 jari kat mulut.
 alah sajew je nk cakap


meet the kembar siam.

kawan kawan secourse .

tadaa! finally my fav picture of the night ~ ^.^