Tuesday, 21 May 2013

Mind bottling

My abang is getting married this sunday!
owemgee. im so excited and sad.
im not be able to do anything to help dats a bit disppointing.
balik pun xtau bila awat kesian sangat ni
hello macam xde time lain nak kahwin?
sejujurnya im the one yang pilih tarikh nie since
i have no idea bila akan cuti or habis sem
or submit thesis or dah submit then kena redo
 or kena baling dalam tong smpah or kena touch up balik modal ?!
or kena whatever it is bila abg tanya bila habis belaja/free/boleh balik rumah lama lama.
in case u do not know, i have no control over my life. sad isn't it !!
bertenang oke bertenang.
so i guess awal study week takkan la nak busy pun.
rilek lu . 
which is like so wrong?

i have some date/death line
25/5- submission of illustration
27/5- " final draft Psm II
03/6- Psm presentation
13/6 - Pembunuhan beramai2

p/s- btw selamat hari jadi for my second abg. wishing all the love in this world for u.
since i cant have it. its all yours.