Wednesday, 2 May 2012

ATV Adventure Park

So yeay! we went there last week .ATV Adventure Park kat Kemensah Ulu kelang!
kunon kunon wat research kan tapi the best part sebenarnya xsabar nak
naik pun! nak try those ATVs. macam best and excited at first bila dapat project nie
something totally new and i xaware pun selama nie.so mengambil
kesempatan untuk try out. tapi yang nie offer untuk dalam practice punya track jeww
so memang xpuas! and kalu boleh nak try on real track! wee.





p/s -  mula2 nak naik mmg mcm takut tapi bila da naik.. memang best wa cakap lu!seme
patot cuba okey.