Sunday, 6 May 2012
Sometimes
tapi kadang kadang tak faham dengan hati sendiri jugak.
kau nak apa sebernarnya la weh.
ce cite ce T.T
hari nie rasa cam bengong sangat. nak jerit puas puas pon ada.
walaupun sempat jugak jerit sampai iylia bilik depan rasa malu tapi still tak rasa puas. something mengacau jiwa cam pergghhhh ar. cam nak baling kaca kat cermin biar dua2 pecah bderai pastu ada orang pijak pastu nak cakap besta very good.macam tak tenang . mood swing betol meroyan pon boley. bukan arini je dari semalam lagi rasanya. boleh x nak salahkan bulan purnama boleh tak boleh tak. hadoii.selalu emosi tak stabil bila nak dekat period ni tgh pun lagi menjadi2. tak tenang jiwa raga rasa nk tumbuk muka sendiri. kan dah xpasal2 tertacing sana sini.
p/s - tapi yang peliknya kawan2 pon naik meroyan kenapa. semua berjangkit ke apeww. hadoi!
