Friday, 25 May 2012

Selamat tengah hari kuala lumpur kota metropolitan

Nak cakap stress sangat xdela jugak. belum sampai masanye lagi tak
mcm perghh less than a week nak kena asses, final concept pun takde lagi.
nak kena ke cite pasal technical part dia autocad, rhino , render ,model panel semua?
nak ke ? tak payah la kan =.= mcm da biasa sangat duk cite benda yang sama berulang2.
ATV je kot.tak ke senang sangat project kami kali ini . kan T.T
macam xleh ke bagi lagi susah macam aeroplane ke kapal selam ke jet pejuang ke kan barulah mencabar kretiviti dan inovasi memasing dsamping engineering knowledge yang mmg sedia ada dah menebal dalam diri mahasiswa dan mahasiswi UTM sanjungan bangsa sekalian.Suka sy huraikan disini mengenai kemelut attitude dimana pelajar id lebih suka buat kerja last min.no?of cos yes. macam contoh ada masa 2-3 hari sebelum jumpa lecturer /group members sempat lagi bfoya2 tengok cite sakan beronline makan spaghetti ,malam kejadian baru nak start buat nya mula telan nescafe yang pahit yang mana pernah dalam list minuman idaman semenjak azali. sy akhiri ucapan sy dengan serangkap pantun berbunyi "sudah terhantuk baru tergadah."

"sy datang untuk membela nasib negara. jualkan itu kepada sy. 
sy mahukan karipap itu!"
jeritan dari batin ini hampir saje dihemburkan. layar 2 diturunkan penontan sesak nafas menahan gelodak jiwa, sang ibu tenangkan si kecil yang mula meronta ronta dalam pembaringan ,masuk angin gamaknya risau sang ibu dalam hati sambil tangan nya pantas menghayunkan buaian yang sedia ada diikat kemas di tiang rumah.Tangan mula mengikut rentak sang pencil 2H melakar garisan halus dilembaran putih bersize A2 itu,konsentrasi teralih sekilat alat komunikasi di sebelah bergegar dikerling sekilas tanda pesanan baharu baru masuk. pencil diletakkan kembali.