JJ nak bertunang! hooyehh! congrats jj! wishing nothing but the best for you!
im happy for you both :) bcinta lepas kawin mesti best an!*arghhh jeles :p
hopefully semenya smooth k sampai ke jinjang pelamin! so tadi tolong jj wat psedian pun!
beli tudung and stuff. oke fine tudung je pun. tapi susah boley? alhamdullilah dapat juga apa
yang dicariww.
& i bought myself a new main2 jam! weee. i like it :p
bride to be browsing through the cupcakes catalog!the very best friend yang excited boley?
vampires in the house!sambil cari makeup untuk jj kami yang sakan try makeups samples .pakai lipstick merah menyala konon mcm vampires. sha mmg menjadi kot.this is the most garang face that i can do. pity me .tak menjadi